Природознавство

29.05.2020.

Тема: Підсумковий урок.



1. фенологічні спостереження:

  • -        Яка зараз пора року?
  • -        Який зараз місяць?
  • -        Що ви можете сказати про стан неба?
  • -        Чи світить сонце?
  • -        Сьогодні тепло чи холодно?
  • -        Чи є надворі вітер?
  • -        Як ви думаєте, що роблять люди в цю пору на полях? На городах?
  • -        Як поводяться звірі, птахи?

2.Пригадайте:


















             3.Перевірте  свої  знання, зайдіть за посиланням:
















25.05.2020.

Тема: Органи чуття. Гігієна органів чуття.

Мета: ознайомити учнів з органами чуття, з їх будовою, значенням для організму людини.





1. фенологічні спостереження:

  • -        Яка зараз пора року?
  • -        Який зараз місяць?
  • -        Що ви можете сказати про стан неба?
  • -        Чи світить сонце?
  • -        Сьогодні тепло чи холодно?
  • -        Чи є надворі вітер?
  • -        Як ви думаєте, що роблять люди в цю пору на полях? На городах?
  • -        Як поводяться звірі, птахи?


2.Пригадайте:











3.Робота над новим матеріалом:


Тож тема сьогоднішнього уроку: 

Органи чуття. Гігієна органів чуття.




Бути здоровим - здорово!



        4. Перевірте  свої  знання, зайдіть за посиланням:




5. Домашнє завдання:

с. 163-171









18.05.2020.

Тема: Шкіра. Значення шкіри для організму людини та її гігієна.

Мета: ознайомити учнів з поняттям «шкіра», з її будовою, значенням для організму людини.





1. фенологічні спостереження:

  • -        Яка зараз пора року?
  • -        Який зараз місяць?
  • -        Що ви можете сказати про стан неба?
  • -        Чи світить сонце?
  • -        Сьогодні тепло чи холодно?
  • -        Чи є надворі вітер?
  • -        Як ви думаєте, що роблять люди в цю пору на полях? На городах?
  • -        Як поводяться звірі, птахи?


2.Пригадайте:



    Тест.

1)   Органами кровообігу є …
а) Шлунок, вени, артерії
б) Серце, артерії, вени
в) Серце, артерії, вени, капіляри
2) Кров приносить до всіх органів тіла …
а) Воду
б) Поживні речовини
в) Поживні речовини і кисень
3) Кров рухається по кровоносних судинах завдяки роботі …
а) Серця
б) Печінки
в) Легенів



3.Робота над новим матеріалом:


Тож тема сьогоднішнього уроку: 

«Шкіра. Значення шкіри для організму людини 

та її гігієна.


           Подивись мультфільм і зроби висновки:




                 4. Перевірте  свої  знання, зайдіть за посиланням:


                   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=776408




5. Домашнє завдання:

с. 160-162












15.05.2020.

Тема: Яке значення має кровообіг?
Мета: з’ясувати  поняття «кровоносна система» (розташу­вання в організмі, значення.)





1. фенологічні спостереження:
  • -        Яка зараз пора року?
  • -        Який зараз місяць?
  • -        Що ви можете сказати про стан неба?
  • -        Чи світить сонце?
  • -        Сьогодні тепло чи холодно?
  • -        Чи є надворі вітер?
  • -        Як ви думаєте, що роблять люди в цю пору на полях? На городах?
  • -        Як поводяться звірі, птахи?

2.Пригадайте:





     Гра «Доповни речення» 

        Людині , крім їжі, потрібне для життя …
        Грудна  клітка під час вдиху …
        Під час видиху вона …
        Під час дихання в організм поступає …
        З організму виділяється …



3.Робота над новим матеріалом:


Тож тема сьогоднішнього уроку: «Яке значення має кровообіг?».









                                      Цікаво! 




                          

                 4. Перевірте  свої  знання, зайдіть за посиланням:


                    https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=433092




7. Домашнє завдання:

с. 157-159


















08.05.2020.

Тема: Для чого і як людина дихає. Бережи органи дихання.
Мета: з’ясувати  поняття «органи дихання» (розташу­вання в організмі, значення.)





1. фенологічні спостереження:


  • -        Яка зараз пора року?
  • -        Який зараз місяць?
  • -        Що ви можете сказати про стан неба?
  • -        Чи світить сонце?
  • -        Сьогодні тепло чи холодно?
  • -        Чи є надворі вітер?
  • -        Як ви думаєте, що роблять люди в цю пору на полях? На городах?
  • -        Як поводяться звірі, птахи?


2.Пригадайте:


1. Травлення – це перетворення  …………………..

2. Назвіть органи травлення:  ………………………

3. Подрібнена їжа в ……………… під дією…………… починає перетравлюватись.

4. Які з тверджень правильні?

а) хворі зуби погано подрібнюють їжу.

б) треба вживати тільки рослинну їжу.

в) не переїдай.

г) не обов’язково завжди мити руки перед їжею.

д) чисти зуби двічі на день.


3. Проблемна ситуація.


— Уявіть собі таку картину: 1846 рік, судно «Мері Соме» наздогнала на морі буря. Всі, хто був на судні (а це батальйон солдат і команда судна) сховалися в трюмі. Коли буря скінчилася, на палубу ніхто не піднявся — всі загинули, хоча дно залишилося абсолютно неушкодженим.

Поміркуйте. З якої причини сталася ця трагедія?



4.Робота над новим матеріалом:


Тож тема сьогоднішнього уроку: «Для чого і як людина дихає. Бережи органи дихання».




5.Практична робота: 



Дослід І. 
Давайте проведемо дослід: затримайте дихання. (Можна за­тримати 
дихання так: закрити носик і ротик рукою.)


Скільки секунд ви можете не дихати? {40-50секунд). А потім ви відчу­ли, 

що вам конче треба вдихнути повітря. І яке це радісне відчуття, коли ваші 

груди наповнюються свіжим повітрям!

Дослід ІІ
Поклади руку собі на груди: що відбувається з грудною кліткою під час 
вдиху та видиху? (За допомогою сантиметрової стрічки вчитель вимірює 
об’єм грудної клітки учня до і після видиху. Результати порівнюються)

Дослід ІІІ. 
Підрахуйте, скільки видихів ви зробите за одну хвилину до і після 15 
присідань. Результати порівняти.
Без повітря людина не може прожити навіть кілька хвилин! Вона постійно 
вдихає і видихає повітря все своє життя.

Цікаво:


·  Уміння дихати — це правильне і повне використання можливостей 
грудної клітки, дихальних м'язів і діафрагми. Від правильного дихання 
залежить здоров'я і продовження життя людини. Краще від усіх вміють 
дихати співаки, музиканти, котрі грають на духовних інструментах 
(флейті, сопілці, трубі), спортсмени та йоги.
- Як ви гадаєте, чому?

Основними органами, завдяки яким ми дихаємо, є легені. Наші ле­гені 
працюють і вдень, і вночі — все життя. Якби вони перекачували не 
повітря, а воду, тільки за одну ніч підняли б на висоту другого поверху 
півтони води.
 Ось який потужний дихальний апарат створила природа!



                         6. Перевірте  свої  знання, зайдіть за посиланням:


              https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=830415



7. Домашнє завдання:


с. 155-156 









04.05.2020.


  ТРАВНА СИСТЕМА

Мета: ознайомити учнів з органами травлення та їх значенням в житті людини.

1. фенологічні спостереження:
  • -        Яка зараз пора року?
  • -        Який зараз місяць?
  • -        Що ви можете сказати про стан неба?
  • -        Чи світить сонце?
  • -        Сьогодні тепло чи холодно?
  • -        Чи є надворі вітер?
  • -        Як ви думаєте, що роблять люди в цю пору на полях? На городах?
  • -        Як поводяться звірі, птахи?

2.Пригадай:

     Гра «Так чи ні?»

v Кістки людини утворюють скелет.
v Скелет забезпечує організм киснем.
v Череп захищає головний мозок.
v Головною рушійною силою організму є шкіра.
v М’яз скорочується та розслаблюється.
v Під час ходьби треба триматися прямо, не сутулитися.
v Важкий вантаж треба носити в одній руці, щоб іншою підтримувати рівновагу.
v Не спати на ліжку, що сильно прогинається. Ліжко має бути рівним.
v Ліжко має бути м’яким, щоб було зручно.
v Щоб зміцнити свій скелет та м’язи треба правильно харчуватися. 

3. Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь про травну систему:

Щоб жити, працювати, рости, розвиватися людина повинна їсти й пити. Їжа містить усі необхідні для організму речовини.   Щоб дізнатися, що  ж відбувається з їжею у нашому організмі, перегляньте презентацію :



4. Переконайтесь, що ви зрозуміли нову тему:

 Продовж речення:
Їжа подрібнюється і змішується у …
З ротової порожнини … потрапляє у … .
Їжа всмоктується в кров у …
Неперетравлені рештки їжі потрапляють у … й виводяться наз

       5. Перевірте  свої  знання, зайдіть за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=120595
-       
6. Домашнє завдання:

с. 149-154 






⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅⇅


30.04.2020.

Тема: Опора тіла і рух.



Мета: розширити знання  про опорно-рухову систему та її функції; визначити значення правильної постави для здоров’я людини; формувати потребу в здоровому способі життя.

1 Перевір себе!

- Чому людина належить до живої природи?
- Наведіть приклади органів людини. Яку роботу вони виконують?
- Що таке система органів? Наведіть приклади.
- Яка система керує діяльністю організму?

2. Відгадай загадки про людський організм:
1) Не годинник, а цокає. 
2) Нескінченний потяг, що розвозить по тілу поживні речовини. 
3) Коли ситий, він мовчить. Коли голодний — бурчить. 
4) Повен хлівець білих овець. Що це за хлівець? 

3.Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про опорно-рухову систему:


4. Перевір свої знання, перейди за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=704840

5. На основі отриманих знань складіть пам’ятку для дошкільнят.

6. Домашнє завдання:
С. 147-148.