29.05.2020.
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Мета: повторити все про частини мови, застосовувати знання при виконанні практичних завдань.
1.Повтори поняття "текст", з яких частин він складається.
2.Повтори український алфавіт. Пропиши у зошит, звертаючи увагу на види з'єднань.
3.Повтори правило про головні члени речення.
4.Повтори відмінки, за якими змінюються іменники.
4. Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5397538
27.05.2020.
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Мета: повторити все про частини мови, застосовувати знання при виконанні практичних завдань.
1. Перегляньте, пригадайте, запам'ятайте!
Надзвичайно корисна інформація
для дітей і для дорослих!
https://www.youtube.com/watch?v=JkDJ0N1E1A0
https://www.youtube.com/watch?v=9m68khRfhE0
https://www.youtube.com/watch?v=W-LHT_ixeII
2.Робота за підручником :
Впр. 468 469- письмово;
Впр.467 - усно.
⇓
3.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9756304
6. Домашнє завдання:
Дати відповіді на питання ст. 189
26.05.2020.
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Мета: повторити все про частини мови, застосовувати знання при виконанні практичних завдань.
1. Перегляньте, пригадайте, запам'ятайте!
Надзвичайно корисна інформація
для дітей і для дорослих!
https://youtu.be/Z1-t8O4Yud0
https://youtu.be/pbgLcXR2MzE
https://youtu.be/wOzZliT4WEM
2.Робота за підручником :
Впр. 462, 463, 465- письмово;
Впр.464 - усно.
3.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7679501
6. Домашнє завдання:
Впр.466
21.05.2020.
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Мета: повторити все про частини мови, застосовувати знання при виконанні практичних завдань.
1. Перегляньте, пригадайте, запам'ятайте!
Надзвичайно корисна інформація
для дітей і для дорослих!
⇓
https://youtu.be/0jc16kvjrQw
⇓
https://youtu.be/ZX90ZKNpcwY
⇓
https://youtu.be/Ol2tn6WYozw
⇓
https://youtu.be/psYRauAmxY0
2.Робота за підручником :
Впр. 457, 460 - письмово;
Впр.459 - усно.
3.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4157518
6. Домашнє завдання:
Впр.461
19.05.2020.
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Мета: повторити все про частини мови, застосовувати знання при виконанні практичних завдань.
1. Пригадайте:
2.Робота за підручником
(в режимі конференції zoom о 12.00.):
Впр. 450, 452, 453, 454 - письмово;
3.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2733210
6. Домашнє завдання:
Впр.456
15.05.2020.
Тема: Повторення вивченого про дієслово.
Мета: повторити все про дієслово, застосовувати знання при виконанні практичних завдань.
1. Пригадайте:
2.Робота за підручником
(в режимі конференції zoom о 11.00.):
Впр. 446, 447, 448 - письмово;
3.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=687278
13.05.2020.
Тема: Правило написання "не" з дієсловами.Мета: вивчити правило написання "не" з дієсловами, застосовувати його при виконанні практичних завдань.
1. Пригадайте:
2.Каліграфічна хвилинка.
А а аб бр ри ик ко ос
3.Складіть і запишіть речення з словниковим словом, яке ви побачили в каліграфічній хвилинці. Підкресліть головні члени речення.
4.Вивчення нового матеріалу:
5.Робота за підручником (в режимі конференції zoom о 12.00.):
Впр. 442, 443, 444(3) - письмово; Впр. 441 - усно.
6.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
6.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=129219
12.05.2020.
Тема: Повторення й закріплення вивченого матеріалу.
Мета: закріпити отримані знання про дієслово; систематизувати уміння розрізняти час.
1. Пригадайте:
- Яку частину мови ви зараз вивчаєте?
- Що нового про дієслово ви вивчили на попередньому уроці?
- Які ви знаєте часи дієслів?— Як визначити час дієслова?
- На які питання відповідають дієслова теперішнього часу? минулого? майбутнього? Наведіть приклади.
- На які питання відповідають дієслова завершеної дії?
- Як називається форма дієслів, яку неможливо віднести до жодної з часових форм?
- На які питання відповідають такі дієслова?
2.Каліграфічна хвилинка.
К к ко ос см мо он на ав вт
3.Складіть і запишіть речення з словниковим словом, яке ви побачили в каліграфічній хвилинці. Підкресліть головні члени речення.
4. Включіть відео і запишіть словниковий диктант:
5. Відновіть у пам'яті отримані раніше знання:
5.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=254002
6. Домашнє завдання:
С. 173, вправа 440.
08.05.2020.
Тема: Вправи на розрізнення часових форм дієслів.
Мета: поглиблювати знання про дієслово; формувати уміння розрізняти час.
1. Пригадайте:
- Яку частину мови ви зараз вивчаєте?
- Що нового про дієслово ви вивчили на попередньому уроці?
- Які ви знаєте часи дієслів?— Як визначити час дієслова?
- На які питання відповідають дієслова теперішнього часу? минулого? майбутнього? Наведіть приклади.
- На які питання відповідають дієслова завершеної дії?
- Як називається форма дієслів, яку неможливо віднести до жодної з часових форм?
- На які питання відповідають такі дієслова?
2.Каліграфічна хвилинка.
5.Пригадайте:
А а ай йс ст тр ра
3.Запишіть з нового рядочка нове словникове слово:
айстра
4. Включіть відео і запишіть словниковий диктант:
Що таке дієслово?:
Часові форми дієслів:
Завершена та незавершена дія дієслів:
Неозначена(початкова) форма дієслова:
5.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=745974
6. Домашнє завдання:
05.05.2020.
Тема: Вправи на розрізнення часових форм дієслів.
Мета: поглиблювати знання про дієслово; формувати уміння розрізняти час
- Яку
частину мови ви зараз вивчаєте?
- Що нового про дієслово ви вивчили на попередньому уроці?
- Які ви знаєте часи дієслів?— Як визначити час дієслова?
- На які питання відповідають дієслова теперішнього часу? минулого? майбутнього? Наведіть приклади.
2.Каліграфічна
хвилинка.
К к ки ип пі іт ти
кипіти
- До якої частини мови належить це слово?
- Яка орфограма у цьому дієслові?
- Дієслово кипіти занесемо у свій «словничок третьокласника».
- До якої часової форми можна віднести дієслово КИПІТИ?
З’ясуємо, що ж це за
дієслова, які не мають ніякої часової форми?:
3.Щось новеньке:
Заповніть таблицю,
дібравши за зразком до поданих дієслів всі можливі часові форми.
Зверніть увагу, яку дію означає кожне дієслово — завершену
чи незавершену.
Що робити?
Що зробити
|
Минулий час
(що робив?
що зробив?)
|
Теперішній час
(що робить?)
|
Майбутній час
(що буде робити?
що зробить?)
|
Читати
|
читав
|
читає
|
буде читати
|
Прочитати
|
прочитав
|
-
|
прочитає
|
Зеленіти
|
|||
Зазеленіти
|
|||
Гріти
|
|||
Пригріти
|
|||
Сміятися
|
|||
Засміятися
|
6. Домашнє завдання: