Українська мова

29.05.2020.


Тема: Повторення вивченого матеріалу.

Мета: повторити все про частини мови, застосовувати знання при виконанні практичних завдань.


1.Повтори поняття "текст", з яких частин він складається.



2.Повтори український алфавіт. Пропиши у зошит, звертаючи увагу на види з'єднань.



3.Повтори правило про головні члени речення.



4.Повтори відмінки, за якими змінюються іменники.





4. Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5397538







27.05.2020.


Тема: Повторення вивченого матеріалу.

Мета: повторити все про частини мови, застосовувати знання при виконанні практичних завдань.


  1. Перегляньте, пригадайте, запам'ятайте! 

Надзвичайно корисна інформація

для дітей і для дорослих!


https://www.youtube.com/watch?v=JkDJ0N1E1A0


https://www.youtube.com/watch?v=9m68khRfhE0

https://www.youtube.com/watch?v=W-LHT_ixeII


2.Робота за підручником :


Впр. 468   469- письмово;

Впр.467 - усно.


 3.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9756304


6. Домашнє завдання:

Дати відповіді на питання ст. 189








26.05.2020.


Тема: Повторення вивченого матеріалу.

Мета: повторити все про частини мови, застосовувати знання при виконанні практичних завдань.


  1. Перегляньте, пригадайте, запам'ятайте! 

Надзвичайно корисна інформація

для дітей і для дорослих!


https://youtu.be/Z1-t8O4Yud0


https://youtu.be/pbgLcXR2MzE


https://youtu.be/wOzZliT4WEM


2.Робота за підручником :


Впр. 462, 463, 465- письмово;

Впр.464 - усно.


 3.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7679501


6. Домашнє завдання:

Впр.466






21.05.2020.


Тема: Повторення вивченого матеріалу.

Мета: повторити все про частини мови, застосовувати знання при виконанні практичних завдань.


  1. Перегляньте, пригадайте, запам'ятайте! 

Надзвичайно корисна інформація

для дітей і для дорослих!

⇓    

https://youtu.be/0jc16kvjrQw

https://youtu.be/ZX90ZKNpcwY

https://youtu.be/Ol2tn6WYozw

https://youtu.be/psYRauAmxY0


2.Робота за підручником :


Впр. 457,  460 - письмово;

Впр.459 - усно.


 3.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4157518


6. Домашнє завдання:

Впр.461





19.05.2020.


Тема: Повторення вивченого матеріалу.

Мета: повторити все про частини мови, застосовувати знання при виконанні практичних завдань.


  1. Пригадайте:    




2.Робота за підручником 

(в режимі конференції zoom о 12.00.):


Впр. 450, 452, 453, 454 - письмово;

Впр.451, 455 - усно.


 3.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2733210


6. Домашнє завдання:

Впр.456






15.05.2020.


Тема: Повторення вивченого про дієслово.

Мета: повторити все про дієслово, застосовувати знання при виконанні практичних завдань.


  1. Пригадайте:         








2.Робота за підручником 

(в режимі конференції zoom о 11.00.):


Впр. 446, 447, 448 - письмово;


 3.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=687278




6. Домашнє завдання:












13.05.2020.


Тема: Правило написання "не" з дієсловами.Мета: вивчити правило написання "не" з дієсловами, застосовувати його при виконанні практичних завдань.


  1. Пригадайте:         




2.Каліграфічна хвилинка.


А а аб бр ри ик ко ос


3.Складіть і запишіть речення з словниковим словом, яке ви побачили в каліграфічній хвилинці. Підкресліть головні члени речення.


 4.Вивчення нового матеріалу:



5.Робота за підручником (в режимі конференції zoom о 12.00.):


Впр. 442, 443, 444(3) - письмово;Впр. 441 - усно.


 6.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=129219


6. Домашнє завдання:

С. 177, вправа 444(1,2).






12.05.2020.


Тема: Повторення й закріплення вивченого матеріалу.

Мета: закріпити отримані знання  про дієслово; систематизувати уміння розрізняти час. 





   1. Пригадайте:                


  •  Яку частину мови ви зараз вивчаєте?
  • Що нового про дієслово ви вивчили на попередньому уроці?
  • Які ви знаєте часи дієслів?— Як визначити час дієслова?
  • На які питання відповідають дієслова теперішнього часу? минулого? майбутнього? Наведіть приклади.
  • На які питання відповідають дієслова завершеної дії?
  • Як називається форма дієслів, яку неможливо віднести до жодної з часових форм?
  • На які питання відповідають такі дієслова?



2.Каліграфічна хвилинка.


К к ко ос см мо он на ав вт

3.Складіть і запишіть речення з словниковим словом, яке ви побачили в каліграфічній хвилинці. Підкресліть головні члени речення.

4. Включіть відео і запишіть словниковий диктант:




5. Відновіть у пам'яті отримані раніше знання:





 4.Робота за темою уроку (в режимі конференції zoom о 12.00.)
Робота за підручником:

Впр. 437, 439 - письмово;
Впр. 438 - усно.

 5.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=254002



6. Домашнє завдання:


С. 173, вправа 440.











08.05.2020.


Тема: Вправи на розрізнення часових форм дієслів.

Мета: поглиблювати знання  про дієслово; формувати уміння розрізняти час. 





   1. Пригадайте:                

  •  Яку частину мови ви зараз вивчаєте?
  • Що нового про дієслово ви вивчили на попередньому уроці?
  • Які ви знаєте часи дієслів?— Як визначити час дієслова?
  • На які питання відповідають дієслова теперішнього часу? минулого? майбутнього? Наведіть приклади.
  • На які питання відповідають дієслова завершеної дії?
  • Як називається форма дієслів, яку неможливо віднести до жодної з часових форм?
  • На які питання відповідають такі дієслова?


2.Каліграфічна хвилинка.


А а ай йс ст тр ра

3.Запишіть з нового рядочка нове словникове слово:

айстра

4. Включіть відео і запишіть словниковий диктант:



5.Пригадайте:

Що таке дієслово?:



Часові форми дієслів:





Завершена та незавершена дія дієслів:





Неозначена(початкова) форма дієслова:





 4.Робота за темою уроку (в режимі конференції zoom о 12.00.)
Робота за підручником:

Впр. 428, 430, 435 - письмово;
Впр. 432, 434 - усно.

 5.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=745974


6. Домашнє завдання:


С. 173, вправа 436.









05.05.2020.

Тема: Вправи на розрізнення часових форм дієслів.

Мета: поглиблювати знання  про дієслово; формувати уміння розрізняти час


                            1. Пригадайте:                


  •  Яку частину мови ви зараз вивчаєте?


  •  Що нового про дієслово ви вивчили на попередньому уроці?


  •  Які ви знаєте часи дієслів?— Як визначити час дієслова?


  •  На які питання відповідають дієслова теперішнього часу? минулого? майбутнього? Наведіть приклади.

2.Каліграфічна хвилинка.

К к ки ип пі іт ти кипіти


  •  До якої частини мови належить це слово?


  • Яка орфограма у цьому дієслові?


  • Дієслово кипіти занесемо у свій «словничок третьокласника».


  • До якої часової форми можна віднести дієслово КИПІТИ?

З’ясуємо, що ж це за дієслова, які не мають ніякої часової форми?:




3.Щось новеньке:

Заповніть таблицю, дібравши за зразком до поданих дієслів всі можливі часові форми.

         Зверніть увагу, яку дію означає кожне дієслово — завершену чи незавершену.

Що робити?
Що зробити
Минулий час
(що робив?
 що зробив?)
Теперішній час
(що робить?)
Майбутній час
(що буде робити?
що зробить?)
Читати
читав
читає
буде читати
Прочитати
прочитав
 -
прочитає
Зеленіти



Зазеленіти



Гріти



Пригріти



Сміятися



Засміятися




 4.Робота за темою уроку (в режимі конференції zoom о 12.00.)
Робота за підручником:
Впр.423, 424, 426 - письмово.


   


 5.Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:


6. Домашнє завдання:

С. 170, вправа 425.