28.05.2020.
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Мета: закріпити отримані знання.
Працювать будем старанно, щоб почути у кінці,
Що у нашім 3 класі учні просто – молодці!
- Яке сьогодні число?
- За допомогою яких цифр записуємо
його?
-Запишіть!
- Назвіть попереднє і наступне числа.
його?
- Назвіть попереднє і наступне числа.
2.Попрацюємо над темою уроку:
Сьогодні на уроці ми пригадаємо все, що вивчали раніше, а також
повторимо письмове ділення у стовпчик:
2.Попрацюємо над темою уроку:
Сьогодні на уроці ми пригадаємо все, що вивчали раніше, а також
повторимо письмове ділення у стовпчик:
повторимо письмове ділення у стовпчик:
3. Робота з підручником (в режимі конференції zoom об 11.00.)
Опрацювання завдань:
№1159 1160 1164 - усно;
№ 1158 1166 1168 1170 - письмово.
Опрацювання завдань:
№1159 1160 1164 - усно;
№ 1158 1166 1168 1170 - письмово.
4.Зробимо останній крок:
Підсумуємо урок.
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6662369
5.Домашнє завдання:
№1171 1172.
27.05.2020.
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Мета: закріпити отримані знання.
Працювать будем старанно, щоб почути у кінці,
Що у нашім 3 класі учні просто – молодці!
- Яке сьогодні число?
- За допомогою яких цифр записуємо
його?
-Запишіть!
- Назвіть попереднє і наступне числа.
його?
- Назвіть попереднє і наступне числа.
3. Робота з підручником (в режимі конференції zoom об 11.00.)
Опрацювання завдань:
№1149 1152 1154 - усно;
№ 1148 1150 1151 1153 - письмово.
Опрацювання завдань:
№1149 1152 1154 - усно;
№ 1148 1150 1151 1153 - письмово.
4.Зробимо останній крок:
Підсумуємо урок.
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5491476
5.Домашнє завдання:
№1156 1157.
26.05.2020.
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Мета: закріпити отримані знання.
Працювать будем старанно, щоб почути у кінці,
Що у нашім 3 класі учні просто – молодці!
- Яке сьогодні число?
- За допомогою яких цифр записуємо
його?
-Запишіть!
- Назвіть попереднє і наступне числа.
його?
- Назвіть попереднє і наступне числа.
3. Робота з підручником (в режимі конференції zoom об 11.00.)
Опрацювання завдань:
№1115, 1116, 1117 - усно;
№ 1118, 1119, 1127, 1128 - письмово.
Опрацювання завдань:
№1115, 1116, 1117 - усно;
№ 1118, 1119, 1127, 1128 - письмово.
4.Зробимо останній крок:
Підсумуємо урок.
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6169433
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3631901
5.Домашнє завдання:
№1121, 1122.
25.05.2020.
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Мета: закріпити отримані знання.
Працювать будем старанно, щоб почути у кінці,
Що у нашім 3 класі учні просто – молодці!
- Яке сьогодні число?
- За допомогою яких цифр записуємо
його?
-Запишіть!
- Назвіть попереднє і наступне числа.
його?
- Назвіть попереднє і наступне числа.
3. Робота з підручником (в режимі конференції zoom об 11.00.)
Опрацювання завдань:
№1108, 1112 - усно;
№1107, 1109, 1110, 1111, - письмово.
Опрацювання завдань:
№1108, 1112 - усно;
№1107, 1109, 1110, 1111, - письмово.
4.Зробимо останній крок:
Підсумуємо урок.
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8627462
5.Домашнє завдання:
№1113, 1114.
21.05.2020.
Тема: Повторення вивченого матеріалу. Ознайомлення з письмовим множенням .
Мета: закріпити отримані знання, ознайомитись з письмовим множенням .
Працювать будем старанно, щоб почути у кінці,
Що у нашім 3 класі учні просто – молодці!
- Яке сьогодні число?
- За допомогою яких цифр записуємо
його?
-Запишіть!
- Назвіть попереднє і наступне числа.
його?
- Назвіть попереднє і наступне числа.
3. Робота з підручником (в режимі конференції zoom об 11.00.)
Опрацювання завдань:
№1095, 1096, 1097, 1099 - усно;
№1098, 1100, 1101, 1102, 1104 - письмово.
Опрацювання завдань:
№1095, 1096, 1097, 1099 - усно;
№1098, 1100, 1101, 1102, 1104 - письмово.
4.Зробимо останній крок:
Підсумуємо урок.
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8328450
5.Домашнє завдання:
№1105, 1106.
Ось і уроку кінець!
Хто працював - молодець!
За роботу - по заслузі.
Щиро дякую вам, друзі.
20.05.2020.
Тема: Ознаки подільності на 2, 5, 10..... .
Мета: закріпити з учнями ознаки подільності на 2, 5, 10... .
Працювать будем старанно, щоб почути у кінці,
Що у нашім 3 класі учні просто – молодці!
- Яке сьогодні число?
- За допомогою яких цифр записуємо
його?
-Запишіть!
- Назвіть попереднє і наступне числа.
його?
- Назвіть попереднє і наступне числа.
2.Попрацюємо над темою уроку:
Сьогодні на уроці ми пригадаємо, які числа діляться
на 2, 5, 10 без остачі.
Перегляньте відео і дізаєтесь ще про деякі математичні секрети:
2.Попрацюємо над темою уроку:
Сьогодні на уроці ми пригадаємо, які числа діляться
на 2, 5, 10 без остачі.
на 2, 5, 10 без остачі.
Перегляньте відео і дізаєтесь ще про деякі математичні секрети:
3. Робота з підручником (в режимі конференції zoom о 12.00.)
Опрацювання завдань:
№ 1083, 1084, 1086, 1092 - усно;
№ 1085, 1088, 1089, 1090, 1091 - письмово.
Опрацювання завдань:
№ 1083, 1084, 1086, 1092 - усно;
№ 1085, 1088, 1089, 1090, 1091 - письмово.
4.Зробимо останній крок:
Підсумуємо урок.
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5238075
5.Домашнє завдання:
№1093, 1094.
Ось і уроку кінець!
Хто працював - молодець!
За роботу - по заслузі.
Щиро дякую вам, друзі.
19.05.2020.
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Мета: закріпити з учнями розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною.
Працювать будем старанно, щоб почути у кінці,
Що у нашім 3 класі учні просто – молодці!
- Яке сьогодні число?
- За допомогою яких цифр записуємо
його?
-Запишіть!
- Назвіть попереднє і наступне числа.
його?
- Назвіть попереднє і наступне числа.
2.Попрацюємо над темою уроку:
Сьогодні на уроці ми пригадаємо, як знайти частину від числа.
Прогортайте презентацію і пригадайте:
2.Попрацюємо над темою уроку:
Сьогодні на уроці ми пригадаємо, як знайти частину від числа.
Прогортайте презентацію і пригадайте:
3. Робота з підручником (в режимі конференції zoom об 11.00.)
Опрацювання завдань:
№ 1077, 1080 - усно;
№ 1075, 1076, 1078, 1079 - письмово.
Опрацювання завдань:
№ 1077, 1080 - усно;
№ 1075, 1076, 1078, 1079 - письмово.
4.Зробимо останній крок:
Підсумуємо урок.
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4813497
5.Домашнє завдання:
№1081, 1082.
Ось і уроку кінець!
Хто працював - молодець!
За роботу - по заслузі.
Щиро дякую вам, друзі.
18.05.2020.
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Мета: закріпити з учнями розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною.
Працювать будем старанно, щоб почути у кінці,
Що у нашім 3 класі учні просто – молодці!
- Яке сьогодні число?
- За допомогою яких цифр записуємо
його?
-Запишіть!
- Назвіть попереднє і наступне числа.
його?
- Назвіть попереднє і наступне числа.
2.Попрацюємо над темою уроку:
Сьогодні на уроці ми повторимо, як виконувати ділення з остачею.
Перегляньте відео і пригадайте:
2.Попрацюємо над темою уроку:
Сьогодні на уроці ми повторимо, як виконувати ділення з остачею.
Перегляньте відео і пригадайте:
Перегляньте відео і пригадайте:
3. Робота з підручником (в режимі конференції zoom об 11.00.)
Опрацювання завдань:
№ 1066, 1067, 1068 - усно;
№ 1069, 1070, 1071* - письмово.
Опрацювання завдань:
№ 1066, 1067, 1068 - усно;
№ 1069, 1070, 1071* - письмово.
4.Зробимо останній крок:
Підсумуємо урок.
5.Домашнє завдання:
№1073, 1074.
Ось і уроку кінець!
Хто працював - молодець!
За роботу - по заслузі.
Щиро дякую вам, друзі.
13.05.2020.
Тема: Повторення вивченого матеріалу.Мета: повторити і закріпити вивчений матеріал.
Працювать будем старанно, щоб почути у кінці,
Що у нашім 3 класі учні просто – молодці!
1.Пригадайте:
- Яке сьогодні число?
- За допомогою яких цифр записуємо його?
-Запишіть!
- Назвіть попереднє і наступне числа.
2.Сьогодні на уроці:
1.
Обчисли.
5 ∙ 140 480 : 4
64 : 16 600 : 30
Обчисли письмово:
327 + 563 - 627
2.
Розв’яжи
задачу.
Для дитячого садочка придбали 8 м'ячів по 60 грн і кілька коробок з конструктором по 70грн. Вартість усієї покупки становила 760грн. Скільки коробок з конструктором придбали для дитячого садочка?
3.Трішки відпочиньте:
1.Пригадайте:
-Запишіть!
- Назвіть попереднє і наступне числа.
2.Сьогодні на уроці:
1.
Обчисли.
5 ∙ 140 480 : 4
64 : 16 600 : 30
Обчисли письмово:
327 + 563 - 627
2.
Розв’яжи
задачу.
Для дитячого садочка придбали 8 м'ячів по 60 грн і кілька коробок з конструктором по 70грн. Вартість усієї покупки становила 760грн. Скільки коробок з конструктором придбали для дитячого садочка?
3.Трішки відпочиньте:
3. Виконай перетворення.
89дм = … м … дм
3 год 25 хв = … хв
4. Розв’яжи рівняння
( 540 + 360 ) – х = 350;
5. Накресли відрізок АВ завдовжки 8 см . Накресли відрізок СD , довжина якого становить 1∕4 довжини відрізка АВ.
4.Робота з підручником (в режимі конференції zoom об 11.00.)
Опрацювання завдань:
№1058, 1063 - усно;
№ 1057, 1059, 1060, 1061, 1062 - письмово.
№1058, 1063 - усно;
№ 1057, 1059, 1060, 1061, 1062 - письмово.
5.Зробимо останній крок:
Підсумуємо урок.
6.Домашнє завдання:
№1064, 1065.
Ось і уроку кінець!
Хто працював - молодець!
За роботу - по заслузі.
Щиро дякую вам, друзі.
№1064, 1065.
Ось і уроку кінець!
Хто працював - молодець!
За роботу - по заслузі.
Щиро дякую вам, друзі.
12.05.2020.
Тема: Повторення вивченого матеріалу.
Мета: закріпити з учнями розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною.
Працювать будем старанно, щоб
почути у кінці,
Що у нашім 3 класі учні просто – молодці!
1.Пригадайте:
- Яке сьогодні число?
- За допомогою яких цифр записуємо його?
-Запишіть!
- Назвіть попереднє і наступне числа.
1.Пригадайте:
- Назвіть попереднє і наступне числа.
2. Математичний диктант:
3.Попрацюємо над темою уроку:
Сьогодні на уроці ми повторимо розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною, а також будемо розв'язувати геометричні задачі зі змінною.
3.Попрацюємо над темою уроку:
Сьогодні на уроці ми повторимо розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною, а також будемо розв'язувати геометричні задачі зі змінною.
Робота з підручником (в режимі конференції zoom об 11.00.)
Опрацювання завдань:
№100, 1004 - усно;
№ 999, 1000, 1001, 1002 - письмово.
№100, 1004 - усно;
№ 999, 1000, 1001, 1002 - письмово.
4.Зробимо останній крок:
Підсумуємо урок.
6.Домашнє завдання:
№1005, 1006.
Ось і уроку кінець!
Хто працював - молодець!
За роботу - по заслузі.
Щиро дякую вам, друзі.
07.05.2020.
Тема: Розв'язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною(повторення).
Мета: закріпити з учнями розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною.
1.Пригадайте:
- Яке сьогодні число?
- За допомогою якої цифри записуємо його?
-Запишіть!
2. Математичний диктант:
3.Попрацюємо над темою уроку:
Сьогодні на уроці ми повторимо розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною.
Перегляньте наступне відео:
Сьогодні на уроці ми повторимо розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною.
Перегляньте наступне відео:
4. Робота з підручником (в режимі конференції zoom об 11.00.)
Опрацювання завдань:
№ 996 - усно;
№ 992, 993, 994, 995 - письмово.
4. Робота з підручником (в режимі конференції zoom об 11.00.)
№ 996 - усно;
№ 992, 993, 994, 995 - письмово.
5.Зробимо останній крок:
Підсумуємо урок.
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=744701
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=744701
6.Домашнє завдання:
№997, №998.
Ось і уроку кінець!
Хто працював - молодець!
За роботу - по заслузі.
Щиро дякую вам, друзі.
06.05.2020.
1.Пригадайте:
- Яке сьогодні число?
- За допомогою якої цифри записуємо його?
-Запишіть!
2. Математичний диктант:
2. Математичний диктант:
Запишіть вирази, знайдіть їх значення:
- Добуток чисел 7 і 1 збільшити на
добуток чисел 1 і 0.
- Суму чисел 18 і 43 помножити на 1.
- Частку чисел 0 і 8 збільшити в 7 разів.
- Перший множник 1, другий — на 49
більше. Знайти добуток.
- Різницю чисел 20 і 19 помножити на їх
суму.
- Частку чисел 10 і 10 збільшити на
добуток цих чисел.
3.Знайомимось з темою уроку:
Сьогодні на уроці ми ознайомимося із
розв’язуванням рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною.
Перегляньте наступне відео:
4. Робота з підручником (в режимі конференції zoom о 12.00.)
Опрацювання завдань:
№ 985 - усно;
№ 986, 987, 988, 991 - письмово.
5.Зробимо останній крок:
Підсумуємо урок.
Перевірте свої знання, зайдіть за посиланням:
4. Робота з підручником (в режимі конференції zoom о 12.00.)
№ 985 - усно;
№ 986, 987, 988, 991 - письмово.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=536576
6.Домашнє завдання:
№989, №990.
Ось і уроку кінець!
Хто працював - молодець!
За роботу - по заслузі.
Щиро дякую вам, друзі.
05.05.2020.
Повторення вивченого матеріалу.
Тема: Залежність результату дії ділення від зміни одного з компонентів.
Мета: Вчити використовувати залежність результату ділення від зміни
одного з компонентів дії.
- Яке сьогодні число?
- За допомогою якої цифри записуємо його?
-Запишіть!
2.Математичний диктант:
- Знайдіть і запишіть частку чисел 56 і 7
- Запишіть добуток чисел 14 і 6
- Запишіть частку чисел 60 і 10
- Число 30 збільшити у 7 разів?
- Запишіть найбільше трицифрове число?
- Запишіть число, у якому 4 сотні, 5 одиниць?
3.Знайомимось з темою уроку:
Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, як результат ділення залежить від зміни одного з компонентів. Перегляньте наступне відео:
4. Робота з підручником (в режимі конференції zoom об 11.00.)
Опрацювання завдань:
№ 969, 970, 974 - усно;
№ 971, 972, 973 - письмово.
№ 969, 970, 974 - усно;
№ 971, 972, 973 - письмово.
5.Зробимо останній крок:
Підсумуємо урок.
6.Домашнє завдання:
№975, №976.
Ось і уроку кінець!
Хто працював - молодець!
За роботу - по заслузі.
Щиро дякую вам, друзі.
04.05.2020.
Повторення вивченого матеріалу.
Тема :
Залежність результату множення
від зміни одного з
компонентів. Розв'язування
задач вивчених видів.
Мета : Вчити використовувати залежність
результату множення від
зміни одного з
компонентів дії.
1.Пригадайте:
- Яке
сьогодні число?
-
За допомогою якої
цифри записуємо його?
-Запишіть!
2.Математичний
диктант:
- Знайдіть і запишіть частку чисел 28 і 7
- Запишіть добуток чисел 12 і 4
- Запишіть частку чисел 80 і 10
- Число 20 збільшити у 6 разів?
- Запишіть найменше трицифрове число?
- Запишіть число, у якому 2 сотні, 9 одиниць?
3.Знайомимось з темою уроку:
Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, як результат
множення залежить від зміни
одного з
компонентів. Перегляньте презентацію:
4. Робота з підручником
(в режимі конференції zoom
об 11.00.)
Опрацювання завдань:
№960, 962(1), 966 – усно;
№961,
962(2), 963, 964, 965 – письмово.
5.Зробимо останній
крок:
Підсумуємо
урок.
6.Домашнє завдання:
№967, №968.
Ось і уроку кінець!
Хто працював - молодець!
За роботу - по заслузі.
Щиро дякую вам, друзі.